1 Mayıs 2012 Salı

Kahve Dünyası Bu Sefer Olmadı! :(

Sevgili Kahve Dünyası bir basın bülteni yollamış, içinde firma-üretim-hedefler ... Yapılan araştırmalar ve dondurmanın yararları anlatılmış. Açıkçası insan okuyunca vayy be takdire şayan diyor da olmadı be tatlım olmadı be kahve güzelim. İstanbul'da sebil gibi tanıtımlar yapıyorsun anlıyoruz, ama İzmir'i çokça unutuyorsun. Adım başı şube açtığın halde! Kargo dediğin tüm ülkeye ulaşabiliyor sen İstanbullu bloglara kahve çekirdeğine kadar tanıt, gönder bize basın bülteni. Hayır bir şey istediğim sanılmasın da ben diyetteyim ve görselleri görünce portakallı dondurmaya dibim düştü. Oldu mu şimdi oldu mu yaaaaa:((
Hele şu pembe fıstık offff:((
Üretim aşaması
Yani eee ben şimdi ne diyeyim dimi? 
Tarih84

9 yorum:

Ege dedi ki...

Pudracım yazdıklarını sonuna kadar destekliyorum. Onu bırak İzmir'de de bir etkinlik düzenlemeleri için web sayfalarındaki iletişim bölümüne mesaj yazdım, olumsuz bir geri bildirim bile olmadı. İletişim kurmamak üzerine verilmiş bir iletişim adresi :(

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bencede olmamış:)

sofrakeyfim,müjgan dedi ki...

tamamen katılıyorum sana handancım bizde istiyoruz ne eksiğimiz var istambullu blogerlerden dimi ama :))

ozax dedi ki...

aynen katıldım sana:)))

ihlamurcum dedi ki...

Çok haklısın, canım.Boşver, sen diyetine bak.Sevgilerle

cocuklarlamutfakta dedi ki...

Haklısın canım...Malessef.. :(
Diyet, nasıl gidiyor bu arada.

tarih84 dedi ki...

Ege:Ben de böyle görüyorum iletişimsizlik için iletişim adresi ekliyorlar sen oraya yaz ama biz dönmeyelim oraya yazdığın için de telefon falan açma başka yol deneme rahat edelim der gibi. Ayıp resmen ayıp.

Örgü Çantam:olmadı valla.

Sofra Keyfim- Müjgan:dimi dimi :)))

Ozax:sağol tatlım:)

Ihlamurcum:sağolasın:)

Çocuklarla Mutfakta: iyi gidiyor şükür de bu aralar durgunluk dönemindeyim kilom durdu bakalım.

EsEr dedi ki...

Handancım Selam,
Maalesef firmalar bizimle ilgilenmiyor. Çünkü; öncelikle İzmir olması onlara cazip gelmiyor. Diğeri de İzmir Bloglarını yeterince iyi bulmuyorlar. Çok aktif olmadıklarını söylüyorlar. İstanbul'da bu işi aktif yapan, her gün tarif giren yemek blogları, sosyal olanlara her şekilde geri dönüş daha fazla.
Olsun ne yapalım. biz böyle de keyif alıyoruz yaptığımız işten.
Bu arada senin sesin çıkmıyor. Gelmiyor musun pazar günü buluşmaya? İstersen seni alabilirim giderken.

tarih84 dedi ki...

EsEr: Bence işin özü tanınmamamız ya da işlerine gelmemesi. Yoksa çok aktif keşfedilmeyi bekleyen nice blog var, bana biraz da görünüş ve popülizm seçimi gibi geliyor. İstanbul zihniyeti işte ne beklenir ki? Gelmeyi çok istiyorum ama ders ekmeme gerekli çok kararsızım ama teklifin çoook cazip:)) Eğer giderken alabilirsem tüm şartları zorlarım Eser. Cumartesi ders ayarlamak için hocalarla yeniden konuşayım.