28 Ekim 2010 Perşembe

Yarışmaya Katıldım Sandım Ama Katılamadım=)=)

Photobucket

Evet biliyorum, bu sefer cesarette kendimi bile aştım.Ama ben bloğum yeni de olsa seviyorum, kimilerine göre çok tarz olmasada kendi içinde bir dinamiği olduğuna inanıyorum.Yarışmalarda asla son ana kadar neler olacağı bilinmeyeceğine göre, bir bilinmezlikte bir parça tuzla ben neden yarışmayayım diyorum.Kazanmayı çok da istiyorum.Bundan sonra takdir sizlerin, jürinin ve de tanımadığım yüzlerce kişinin...
NOT: arkadaşlar sadece başvurdum, bakalım uygun bulunursam yeniden duyuru yapacağım, çok istiyorum ya kısmet:)
Tarih84



YAZIMI YENİLİYORUM:

Yarışmayı duyurmuş hatta başvurmuştum.Çok kısa bir süre geçti, hemen cevap beklememeliydim.Ama yarışmayı ve katılanları biraz daha incelediğimde anladım ki ben zaten bu yarışmacılar katagorisinde değilim.Kadınlara, stillere ve hobilere dair bloglar.Bana göre bunların hepsinin harmanlanmışı benim bloğum, çok mu özel belki değil ama bana özel önemli olan da bu.Yarışmalara olan isteğim belkide kpss yüzünden kendimi denek gibi hissedip deli cesareti ile ordan oraya dalmamdır konulara.Yarışmaya katılmak istiyormuyum: Evet, peki katılabilecek miyim: Hayır.Yeni bir gelişme olursa zaten bloğumda duyururum.

sevgiler yukarı blog sakinlerim xoxo

4 yorum:

Joey dedi ki...

Sen yoksun burada neredesin?

Lee dedi ki...

Tarih ben de dün gördüm trendus'ta, dedim yazayım, kızlar okusun katılsın, bir baktım sen katılmışsın bile. Oyun feda olsun :)

Ben de katılmak isterdim ama kadın blogu istiyorlar haha..

tarih84 dedi ki...

Joey: beni eğer katogoride görürlerse ekleyecekler.katılım şartında nişan yani htlm ekleme gerekliydi vakit geçirmedne ekledim.eğer uygun görülürsem yarışmaya dahil edilicem.daha başvuru aşamasındayım sanırsam.

Lee: ya sorma ben de görüyor ve katılmayı istiyordum.bir yarışma kazanama istediğ bu aralar fenaa halde içime işledi.uygun bulunursam değerlendirilirsem artık oylarınızı beklerim.sağol desteğin için lee:)

tarih84 dedi ki...

SON DURUM: katılamıyorum, bu kadar geçen sürede bunu artık anladım:(